Teoaabits
Nutikas äpp „Eesti Looduse teoaabits“ aitab bioloogia- või õuesõppetunnis orienteeruda vähetuntud Eesti kojaga maismaatigude maailmas. Rakenduse kasutamisega peaks ühtmoodi hästi hakkama saama nii väikesed kui suured teohuvilised.
Pärnu-Jaagupi Põhikooli digipöörde veebipäevik
Nutikas äpp „Eesti Looduse teoaabits“ aitab bioloogia- või õuesõppetunnis orienteeruda vähetuntud Eesti kojaga maismaatigude maailmas. Rakenduse kasutamisega peaks ühtmoodi hästi hakkama saama nii väikesed kui suured teohuvilised.
TikaTok on e-raamatu tegemise keskkond, mis võimaldab raamatus kasutada arvutist võetud pilte ning lisada teksti. Lihtsasti kasutatav ning selge ülesse ehitusega. Sobib ka väiksematele tegelastele.
Wobook on e-raamatu koostamise keskkond, mis võimaldab teha 5 tasuta raamatut ning lisada piltide “taha” linke.
Kae kooli on Khan Academy järgi tehtud eesti keelne keskkond, kus on asjakohased soovitused ja nipid koos mängude, videode ning harjutustega, mida kasutada matemaatikas, hea kasutada tagurpidi klassiruumi katsetamiseks.
Pixel Art Builder on lihtne rakendus, mis võimaldab joonistada erinevaid mustreid näiteks ristpiste, kudumise, lapitöö jms jaoks. Sobib igas vanuses kasutajale. Valmis joonistatud mustri saab salvestada pildina ja jagada emaili või mõne failihoidla kaudu ning välja printida. Siit leiab koolielus oleva kasutusjuhendi.
Arvuread erinevas raskusastmes. Arvuread kuni sajani, eraldi kümnelised ning isegi komakohtadega arvuread. Saad mängida jaaniussikesega, disainilt armas ja lapsesõbralik. Töötab tahvlitega.
Loendamine 1st 10ni. Imelihtne mäng, kus lapsed lohistavad hiirega numbrid järjekorda. Ei toimi tahvlite peal.
Puuduv arv reas 1-10. Mäng kus lapsed leiavad puuduva numbri ja lohistavad selle õigesse kohta.
Arvude võrdlemine. Vahva mullidega mäng, et võrrelda suurem väiksem. Ei toimi tahvlitega.
Hea lehekülg, mis seletab ära teema VOOLURING, kus kõik eesti keelne ning plussina mitmeid teste õpilaste teadmiste kontrolliks.
Scratch on visuaalse programmeerimise keskkond, mis on mõeldud lastele alates 8. eluaastast. Scratchi eeliseks tekstipõhiste programmeerimiskeelte ees on, et Scratch võimaldab näha ja liigutada konkreetseid objekte. Lisaks Scratchile on veel nooremate laste (5–7-aastaste) jaoks loodud ScratchJr.
Code on lehekülg programmeerimise algtõdede õpetamiseks alates 6 eluaastast läbi lihtsate mängude. See lehekülg pakub kolme mängu selle harjutamiseks. Kõige väiksematele Run Marco – väga armas mäng, rahuliku keskkonna ja lapsesõbraliku disainiga ning EESTI KEELES. Suurematele on mäng Mindcraft või Star Wars põhjal. Registreerida kuskile pole vaja.
Socrative on hea ja lihtne testide koostamise keskkond, mis sobib paremini alates II kooliastmest. Väga palju erinevaid küsimuste esitamise vorme. See on väga laialt kiidetud ning kasutatud keskkond.