Tütarlapsed tehnoloogia tunnis
6. klassi tütarlapsed tehnoloogia tunnis Lego WeDo komplektidega loomingus 2. ja 9. mätrts 2016.
Pärnu-Jaagupi Põhikooli digipöörde veebipäevik
6. klassi tütarlapsed tehnoloogia tunnis Lego WeDo komplektidega loomingus 2. ja 9. mätrts 2016.
Inimeseõpetuse tundides õppisime 8. ja 12. klassiga sõnapilve loomist AnswerGardeni https://answergarden.ch/ rakendusega Juhend http://koolielu.ee/tools/read/121188.Katsetasime ka Worditout keskkonda. http://worditout.com/. Juhend: http://koolielu.ee/tools/read/176016.
12.klassiga alustasime ajatelje loomist MyHistro keskkonnas inimese evolutsiooni kohta, kuid peame veel harjutama. MyHisto on ka eesti keeles. http://www.myhistro.com Juhend: http://koolielu.ee/tools/read/191026
31.03 toimus digitund kehalises kasvatuses, õpilased orienteerusid, avasid qr-koode ja otsisid vastuseid tahvelarvuti abil.
Renessanssi teema kordamiseks toimetasime 12. klassi õpilastega enesekontrolli testi keskkonnas: portfoolio.varstukk.edu.ee. Õpilastelt nõudis see loovust ja loogikat ning tundus neile ” päris normaalne, et mitte öelda huvitav”. Igatahes kujunes klassis meeldiv meeskonnatöö ja arutelu.
2. klass tegi arvutiõpetuse tunnis tutvust Padleti keskkonnaga. Õpilased kirjutasid oma jutukesed ühisele veebitahvlile.
7. klassi õpilased tegid arvutiõpetuse tunnis tutvust programmiga Hot Potatoes. Programmi erinevatest võimalustest õpiti esimesena koostama ristsõnu.
Enne vaheaega said 7. klassi õpilased arvutiõpetuse tunnis kogemuse keskkonna learningapps.com kasutamisest. Õpilased kinnistasid inglise keele tundides omandatud teadmisi ja koostasid inglise keelseid äppe Šotimaast ning lahendasid klassikaaslaste poolt koostatud ülesandeid.
8. klass kasutas matemaatika tunnis oma nutiseadmeid, et lahendada Google-s koostatud testi “Rööpkülik”. Õpilased said koheselt meilile tagasisidet, mitu punkti nad said ja millised olid õiged vastused.
Enne veel kui digikoolitusel räägiti Jeopardyst oli õpetaja Aino selle juba avastanud. 9.klassi õpilastel oli tund Jeopardyga igati huvitav.
Meie kooli võõrkeeltenädalal toimusid tegevused digitaalselt Quizlet, Kahoot ja Socrative keskkonnas. Keeltenädala raames toimus tore QR koodi mäng II astme õpilastele.