Kujutise tekitamine läätsega

8. klass tutvus füüsika tunnis kujutise tekitamisega arvutisimulatsiooni Geomeetriline optika abil. Õpilased uurisid:

  • kuidas muutub fookuskaugus, kui muuta läätse kumerust;
  • kuidas muutub kujutise heledus, kui muuta läätse läbimõõtu;
  • kuidas muutub eseme kujutis, kui eseme ja läätse vahekaugust muuta;
  • kuidas põhjendada kujutise tekkimist.

Valguse murdumine ja levimine läbi erinevate kehade

Füüsika tunnis kasutas 8. klass arvutisimulatsioone, et uurida valguse murdumise seaduspärasusi erinevate keskkondade piirpinnal. Määrasid valguse kiirust. Uurisid, kuidas valgus levib läbi erinevate kehade.

6. klass oli eriti nutikas

Paberi ja seal hulgas metsasäästmine on üks prioriteetidest. Selleks, et paberit säästa ja lastele võimalikult head õpikeskkonda pakkuda koostasin inglise keele kontrolltöö Socrative keskkonnas. Tööks vajaliku teksti trükkisin ja laadisin oma kodulehele. Lugemisülesande ajal lapsed said teksti lugeda tahvlist ja  küsimustele vastata arvutis. Kõik olid pärast rahul. Lastel töö tehtud heas õpikeskkonnas, õpetajal vastused ekraanil ja paberit hulgaliselt säästetud.

Sugupuud koostamas

6. klassi inglise keele tunnis koostasime sugupuud kasutades veebilehte http://www.familyecho.com/.

Perepuudest valmisid kokkuvõtted Padleti tahvlil.

8. klass kasutas geograafia õppimisel Purposegames keskkonda

Purposegames keskkond on saanud 8. klassi geograafiatunni lemmikuks. Oleme seda kasutanud mitmed korrad erinevate teemade õppimisel ja ka tunnikontrollide tegemisel. Uue teema “Maailma mäestikud” õppimine Purposegamesi abil tundus õpilastele algul raske, kuna nimesid oli palju ja kõik uued, aga paari kolme korra järel oli tublimatel juba 90% tulemused käes.

Kogu klass tegi kohustusliku kaarditöö maailmamerede ja maailma jõgede kohta. Õpilastele meeldis, enamus said head hinded. Õpetaja arvamus: töö on lihtsam, kuna geograafilise objekti nimi öeldakse ette ja õpetaja jaoks on kontrollimine raske.

1 2 3 4 5 6